abi yukarda yazdim konuyu okursan komple anlarsin
Yazdırılabilir Görünüm
abi yukarda yazdim konuyu okursan komple anlarsin
Usta ilk mesajda aklima geldi ve yazdim dolandiricilik olabilir,siteyi hacklamis olabilirler diye ama arkasini bilmek zor,arkafas oraya mail yazmis durum ortada,,sayet bu isden sorumlu yer boyle diyorsa ya orasi hacklandi ya arkadas hacklandi..
Bu arkadas privat firmanin arkadinda ne gizli gercekmi yoksa onlarin sitesi hacklandimi bunu bilemez,ayrica arkadasin orada arabayla oldugu gercegi de var..
Buradaki mesele bu provat firmaya ulasarak telefonla gorusmek...
Boyle betruglar hergun oluyor,,firmayi arayip iban almali ve cezayla gelen ibani karsiladtirmak gerek
Bir videoya baktim aklim durdu,bir gurbetciyi 26 milyon tl dolandirdilar,,
Hersey oyle gercekciki cine pabuc giydirmisler,,kadin drvlete isyan icinde yardim etmior kimse diye..
Varsayalim bu is bir dolandiricilik ama 199 avroya degmeyecek bir dolandiricilk..
Bir komploteorisi uretelim ve diyelimki:
Dolandiricilar uzaktan takiple arkadasin ceza yedigi mahalleye pusu kurdu ve diyelimki kimse resim cekmedi..sadece pusuya yatan cekti..
O halde bu dolandirici plakadan sahibi tesbit etti ve daha once hachladigi bu privat firmanin sitesinin kopisini ureterek ceza makbuzu cikardi ve adrese gonderdi..sayet boyleyse bu resmen hayal urunu ortaya cikmis uretilmis ve betrugerin kontosuna giden para olur ve 200 avro kazanir,,
Baska bir aciklamasi yok,,cunku ortada telle gorusme yok..
Boyle varsayim olmayacagini dusunursek olay gercek..
Veya oldugunu dusunursek olay sahte ve bu isi anca avukat cozer..
O zaman siz devam ödeyin,ben şimdiye kadar hiç ödemedim sadece Verwaltungkosteni ödedim arabayı kimin kulandığını bilemedikleriiçin arkadaşa yol gösterdim yapmamış kendisi bilir,zaten mail yazıp itiraf etmiş geçmiş olsun.
Dün email yazdim saat 23 gibi asagidaki emaili bana saat 00.30 da email geldi
Guten Abend Herr Schaller,
dann lassen Sie uns auf 100 Euro einigen, damit wir die Angelegenheit nicht weiter in die Länge ziehen. So sind weder Sie noch wir unnötig belastet.
Wir zahlen die Strafe in Höhe von 100 Euro, und damit wäre das Thema abgeschlossen.
Ich bin mir sicher, dass Sie viele weitere Meldungen von anderen Personen erhalten. Falls Sie mir hierzu weitere Informationen geben könnten, wäre ich interessiert, mit Ihnen zusammenzuarbeiten. In München sehe ich oft falsch parkende Autos.
Ich hoffe auf Ihr Verständnis und freue mich auf Ihre Rückmeldung.
Mit freundlichen Grüßen
Guten Tag,
vielen Dank für Ihre Nachricht. Unser Angebot zur vergleichsweisen Einigung kennen Sie bereits. Gegenangebote können nicht berücksichtigt werden, da unsere Mandantschaft gegenüber ihren Auftraggebern gleich abzurechnen hat und insofern keine Präzedenzfälle schaffen wird. Der Unterzeichnet hat vielmehr den Auftrag, alle Ansprüche, die nicht vorgerichtlich zu den angebotenen Konditionen beigelegt werden können, gerichtlich durchzusetzen. Es verbleibt also bei den bereits genannten Ansprüchen und Fristen.
Mit freundlichen Grüßen
Jörg Schaller
Rechtsanwalt und Fachanwalt
für Urheber- und Medienrecht
RECHTSPRUEFER.de
Rechtsanwaltsinkasso
Dachsweg 8
51109 Köln
Tel.: 0221 / 99799643
Email: [email protected]
www: www.rechtspruefer.de
Häufig gestellte Fragen (FAQ): https://inkasso.raschaller.com/pc24/
Bitte geben Sie bei allen Antworten unbedingt unser Aktenzeichen an.
Wenn Sie nicht der richtige Empfänger sind, informieren Sie uns bitte umgehend und vernichten Sie diese Nachricht!
Zur Ansicht oder zum Drucken von Anhängen wird die kostenlos erhältliche Software "Acrobat-Reader" benötigt. Sie können die Software kostenlos unter http://www.adobe.de herunterladen.
Bei Anhängen mit der Endung .p7s handelt es sich um eine qualifizierte elektronische Signatur, die wie eine Unterschrift die Identität des Absenders rechtssicher nachweist.
Anlamadım dolandirici mi gercekmi plakadan nasil buldular adresimizi gercekten Anlamadım polise gidip danissammi acaba yarari olurmu ? Ve yanlış yere park ettim o doğru yani ezbere gelen olmayan bir sey değil olay gercek hatalı park var ama 5 dk dir maksimum
Yani bu dolandirici degilmi ?
Usta sen polise gidecegine verbraucherzentrale ye gitseydin en fazla 50 euro oderdin ve 199+50 ve emin olurdun,,simdi emin olmadigin halde zamanida gecirirsen 338 avro para odersin..
Bence gec kaliyorsun..