PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Chiptuning



aydogan5
02 Haziran 2022, 18:14
Betreff: Ein Gutschein für Micro-Chiptuning Deutschland

Hallo,

ich habe kürzlich beim Online-Shop Micro-Chiptuning Deutschland bestellt und dachte, der Neukunden-Gutschein für Micro-Chiptuning Deutschland könnte dich intessieren. Wenn du den Link besuchst, findest du einen Gutschein für 10% Rabatt auf die erste Bestellung gültig bis 2-Jul-2022:

Zum Gutschein

ich hoffe, du findest das Angebot gut :)

Aydogan

PS: wenn der obere Link nicht funktioniert, kopiere diesen aus deinem Browser:
http://www.micro-chiptuning.com/de/refhny.php?c=YWM5N2RlNDY1YQ,,

1093
06 Haziran 2022, 01:18
Betreff: Ein Gutschein für Micro-Chiptuning Deutschland

Hallo,

ich habe kürzlich beim Online-Shop Micro-Chiptuning Deutschland bestellt und dachte, der Neukunden-Gutschein für Micro-Chiptuning Deutschland könnte dich intessieren. Wenn du den Link besuchst, findest du einen Gutschein für 10% Rabatt auf die erste Bestellung gültig bis 2-Jul-2022:

Zum Gutschein

ich hoffe, du findest das Angebot gut :)

Aydogan

PS: wenn der obere Link nicht funktioniert, kopiere diesen aus deinem Browser:
http://www.micro-chiptuning.com/de/refhny.php?c=YWM5N2RlNDY1YQ,,

hic tavsiye etmem.

.onur
06 Haziran 2022, 20:57
Neden tavsiye etmiyorsun alıp deneyenınız oldumu

1093
06 Haziran 2022, 23:02
Neden tavsiye etmiyorsun alıp deneyenınız oldumu

usta ben sharan a chiptuning yaptirdim. alet taktirmadim yeni software yüklettim. sonra turbo gitti ve turboschlauch gitti. sen bide böyle alet takacan dahada kötü.eger bana soracak olursan motora yeni software yükletip yap,ama önceden senin arabanin turbosu ve buna bagli parcalar eger chiptuning icin uygunsa yaptir.bu aletlerden uzak dur.benden söylemesi.selamlar

jardel
09 Haziran 2022, 20:32
usta ben sharan a chiptuning yaptirdim. alet taktirmadim yeni software yüklettim. sonra turbo gitti ve turboschlauch gitti. sen bide böyle alet takacan dahada kötü.eger bana soracak olursan motora yeni software yükletip yap,ama önceden senin arabanin turbosu ve buna bagli parcalar eger chiptuning icin uygunsa yaptir.bu aletlerden uzak dur.benden söylemesi.selamlar

aynen öyle turboya bagli bütün parcalar kontrol edilmeden yada uygun hale getirilmeden ps atmak sadece motora zarar verir

atsiz77
09 Haziran 2022, 20:51
öyle her önüne gelene chiptuning yaptırırsanız tabii Turboyu bozarsınız.

Benim E36 325tds otomatık vardı 170 PS chip vardı lorenz marka yaşan olmasın 200tkm kadar kendim kullandım 300tkm yakın satmıştım ve hala ilk günkü gibiydi.

Birbey 3.0
10 Haziran 2022, 21:03
Ya ustalar 150 PS arabalar aliyorsunuz daha ne motor tuningi?

Benim Mercedes 150 PS Dizel. Adami koltuga yapistiriyor, sollarkende firliyor. Sadece gaza basinca 2-3 saniye kadar sürüyor motorun acilmasi.

Formula 1'de yarisa mi katilacaksinizki 100 km hiza 5-6 saniyede firlayinca nesi hosunuza gidiyor anlamiyorum.